Job 21 van 35


Report this listing

Solliciteren



TECHNISCH ADMINISTRATIEF MEDEWERKER


Functie

Bouw interesse? Check! Administratief sterk? Check! Start onmiddellijk, check!


Voor een klant in de bouwsector gekend in infrawerken - wegenis - en rioleringswerken. Kom je terecht in een familiebedrijf die inzet op kwaliteit en innovatie.

Hier zijn we opzoek naar een Technisch administratief medewerker.
Jij bent verantwoordelijk voor de technische en administratieve werkvoorbereiding voor binnen aanbestedings- als uitvoeringsfase onder begeleiding van een senior werfvoorbereider.

  • Analyseren en optimaliseren ontvangen plannen en bestekken
  • Voorbereiden en aanvragen vergunningen
  • Technische voorbereiding prijsvragen
  • Meedenken over en uitwerken van alternatieve en innovatieve uitvoeringsmethodes
  • Bijstaan van de calculator bij het opmaken van offertes en verrekeningen
  • Aanvragen en opvolgen documenten voor sloop- en grondzetregelingen
  • Bijstaan project- en werfleiders tijdens uitvoeringen en vooropmaak eindafrekening
  • Opvolgen van werfadministratie

Jouw profiel

  • Jouw inzet en motivatie is het belangrijkste!
  • Je werkt nauwkeurig
  • Je werkt graag in team en bent sterk administratief
  • Je beschikt over basis kennis AutoCad of bent bereid hiervoor een opleiding te volgen
  • Je bent geïnteresseerd in wegen bouw
  • Je hebt een hands-on mentaliteit
  • Deelnemen aan werfbezoeken en de vordering van de werken vaststellen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
  • Technische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches, ...)
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
  • Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Vergaderingen van de projectgroep organiseren
    Verslagen opstellen
  • De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
    Facturatieverrichtingen uitvoeren
    Fondsen deblokkeren
    Financiers aanmanen
    Boekingen ingeven
  • Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)

Aanbod

  • Aantrekkelijk loon naar ervaring en kennis
  • Full-time of part-time
  • Aangename werkomgeving met veel licht en recente burelen
  • Familiale werkomgeving
  • Centraal gelegen

Solliciteren

Match
02 486 70 71
DTH@match-jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht